20 voedingsmiddelen voor poedels met gevoelige magen

Er zijn weinig dingen erger dan omgaan met diarree in je Poedel! We stelden onze 800.000 leden van onze Poedelgemeenschap op facebook de volgende vraag: “Wat is het beste voedsel voor een poedel met een gevoelige maag?”

We hebben de beste reacties hieronder samengevat. Vergeet niet om contact op te nemen met uw dierenarts voordat u wijzigingen aanbrengt die van invloed zijn op de gezondheid van uw poedel. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

20 Beste voedingsmiddelen voor een poedel met een gevoelige buik

Ik gebruik Hill’s Science Diet voor gevoelige magen

Auteur: Deb H.

πŸ‘ Houdt: 9

Kip en rijst is wat we onze poedel gaven, omdat het het enige was dat zijn maag kon verdragen nadat hij als puppy kennelhoest had gehad.

Auteur: Linda M.

πŸ‘ Houdt: 4

Purina EN recept hondenvoer voor gevoelige magen. Het werkt echt.

Auteur: Beth C.

πŸ‘ Houdt: 2

Zelfgemaakte gebruinde gemalen kalkoen, bruine rijst en gewone pompoen in blik. Meng alles door elkaar en serveer.

Auteur: Diane L.

πŸ‘ Houdt: 3

Purina pro plan gevoelige magen

Auteur: Hayley B.

πŸ‘ Houdt: 5

De kip en rijst is goed, maar je moet langzaam beginnen met de kip sommige honden tolereren helemaal niet dat mijn honden het tolereren ze vinden het gewoon niet lekker ze zullen het eten als ik hem de hele dag niets anders geef Ik kook voor mijn honden ze krijgen rundvlees of kip waarschijnlijk eens in de paar maanden ik glijd in varkensvlees maar er is altijd een risico op diarree van dat maar ze krijgen rundvlees en groenten elke dag kip soms

Auteur: Paul S.

πŸ‘ Houdt: 0

Ik voer mijn poedel Fresh Pet. Ze heeft een gevoelige maag en doet het er heel goed op.

Auteur: Gloria G.

πŸ‘ Houdt: 0

Kip kan het ergste zijn voor honden met gevoelige buiken, omdat het de grootste oorzaak is van allergieΓ«n bij honden, spreek ti je dierenartsen of een goede dierenwinkel, mijn poedel heeft een vreselijke problemen, aan kip, stuifmeel en parfum eet ze hond en mutt gedroogd voedsel voor gevoelige buik, zalm en zoete aardappel ….. Ik hoop dat dit helpt

Auteur: Kerry M.

πŸ‘ Houdt: 2

Probiotica( gezonde darm) hielp mijn honden … ze zijn als nieuw sinds we ze hebben aangetrokken en alle 3 zijn meer dan 10 jaar oud… en we voeren ze zachte gigantische kipsmaak voor kleine honden …

Auteur: Cathy M.

πŸ‘ Houdt: 0

Ik voer de Hills recept vetarme gastro-intestinale plus wat gewone yoghurt als probiotica.

Auteur: Dalene M.

πŸ‘ Houdt: 1

Purina voor gevoelige maag, ook gewone kip en rijst. Mijn Daisy vindt het geweldig

Auteur: Agnieszka W.

πŸ‘ Houdt: 1

Honest Kitchen gedehydrateerd voedsel van menselijke kwaliteit redde alle 3 onze poedels. Daarna nog nooit een dierenartsbezoek gehad en het is 6 jaar geleden. Zo dankbaar dat ik een professional met veel kennis had die het aanbeval.

Auteur: Stacey L.

πŸ‘ Houdt: 1

Natural Balance Vegetarisch Nat ingeblikt voedsel.

Auteur: Bebe G.

πŸ‘ Houdt: 0

Ik geef mijn hond Purina One met lamsvlees en bruine rijst, omdat hij allergisch is voor kip.

Auteur: Lauren McNeal Z.

πŸ‘ Houdt: 0

Mijn fokker raadde de Autoriteit Kip en Bruine Rijst met Malse Brokken aan.

Auteur: Bonnie Judith Ellen T.

πŸ‘ Houdt: 0

Ik gebruik Nutro Ultra gewichtsbeheersing omdat het minder vet heeft. Mijn juffrouw Tilly heeft problemen met haar maag. Ik geef haar ook cbd olie.

Auteur: Debbie F.

πŸ‘ Houdt: 0

Wellness complete gezondheid petite voorgerechten

Auteur: Maribeth Gallese D.

Royal canine gastro-intestinaal

Auteur: Brina Doris B.

πŸ‘ Houdt: 0

Mijn puppy had problemen en ik bleef haar naar de dierenarts brengen. Niets werkte, ik deed kip / rijst, dan hamburger / rijst, pompoen enz. Blijkt dat ze het niet goed doet met kip Ik kocht al deze kip / rijstbrokken in verschillende merken en kon het niet achterhalen. ( proces van eliminatie) , maar bijna alles wat ik lees de ingredients van had een soort kip smaakstof, maaltijd etc. Ik geef haar pre & pro biotic , nog steeds proberen verschillende voedingsmiddelen . Momenteel op zalm . Succes!!

Auteur: Susan Morris P.

πŸ‘ Houdt: 1

We gebruiken een spijsverteringsspecialiteit voor ons theekopje omdat menselijk voedsel niet goed voor hen is. Deze is fantastisch geweest!

Auteur: Carolyn Y.