20 voedingsmiddelen voor Basset Hounds met gevoelige magen

Er zijn weinig dingen erger dan omgaan met diarree in je Basset Hound! We stelden onze 800.000 leden van basset hound community op facebook de volgende vraag: “Wat is het beste eten voor een Basset Hound met een gevoelige maag?”

We hebben de beste reacties hieronder samengevat. Vergeet niet om altijd contact op te nemen met uw dierenarts voordat u wijzigingen aanbrengt die van invloed zijn op de gezondheid van uw Basset Hound. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

20 Beste voedingsmiddelen voor een Basset Hound met een gevoelige buik

Iets wat ik als generaal heb geleerd… kip kan een aanzienlijke allergie zijn bij honden; en het kan zich ontwikkelen bij oudere honden. Probeer een dieet met beperkte ingrediΓ«nten….Merrill zalm & bruine rijst of Zalm & Zoete aardappel…

Auteur: Bryon R.

πŸ‘ Houdt: 2

Als het gewoon een maagklachten is, kook dan gekookte kipfilet zonder vel zonder been en rijst. Voor chronische maagproblemen geef ik mijn Royal Canin Digestive Care hondenvoer. Ze is bejaard en heeft een gevoelige maag ontwikkeld.

Auteur: Valerie Cooper R.

πŸ‘ Houdt: 8

Ik gebruikte Origen-voedsel voor mijn Bassett. Beste wat ik ooit heb gedaan! Geen maag-, oor-, kont- of huidproblemen meer

Auteur: Collette Matthes J.

πŸ‘ Houdt: 3

Ik heb net mijn meisje purina gevoelige huid en maag dat is zalm smaak … ze vindt het geweldig

Auteur: Katrien G.

πŸ‘ Houdt: 6

Ik heb er zo een! Ze eet Science Diet Sensitive Skin and Stomach zonder problemen!

Auteur: Kim McKinley G.

πŸ‘ Houdt: 0

Purina pro plant een gevoelige huid en buik met een bolletje kwark. Ze houden van het zout, het is een natuurlijk probioticum en het vult die grote botten aan

Auteur: Brenda B.

πŸ‘ Houdt: 3

Ik geef mijn geroosterde kip die ik bij Sams club koop verdeeld en doe in zakjes bevriezen zodat het blijft en meng met vochtig en vlezig of kleine Cesar nat en vochtig en vlezig Ik geef geen droge geeft haar problemen en ik geef een probioticum voor honden een keer per dag. Ze doet het goed op deze manier.

Auteur: Karon Hajny B.

πŸ‘ Houdt: 0

Ik heb ongeveer 13 Basset Hounds gehad en ik heb geleerd dat ze het niet goed doen met eiwitrijk voedsel. Gewoon een goed uitgebalanceerd dieet. Mijn laatste Basset met maagproblemen deed het het beste op Pedigree in gele zak, maar niet met extra eiwitten. Elke hond is anders Het belangrijkste onderdeel is om erachter te komen waarom hij gevoelig is voor voedsel als dat mogelijk is. Beste wensen aan uw hond.

Auteur: Kimberly C.

πŸ‘ Houdt: 0

Ik heb mijn 16,5 jaar oude Bassett Costco’s Kirkland Zalm en Zoete Aardappel brokjes jarenlang gevoerd. Mijn Yorkie verkoos het boven haar zalm en zoete aardappel Nutrish brokjes of Royal Canin, dus ik liet haar gewoon de zijne blijven eten. Ze is nu 11 en gezond als maar kan.

Auteur: Charlotte P.

πŸ‘ Houdt: 0

Klop een ei, 55 seconden in de magnetron, laat 2 minuten afkoelen en serveer. Mijn 14-jarige hond, Abby, heeft er elke ochtend een en mensen denken dat ze 3 is! (Ze eet ook nat hondenvoer en brokjes, maar ze bloeide echt met het dagelijkse ei!)

Auteur: Peggy N.

πŸ‘ Houdt: 0

We voedden onze weimaraner nutro gevoelig en hij had nooit problemen. Gebruik ook een speciaal gerecht waardoor hij langzamer ging eten

Auteur: Jayne B.

πŸ‘ Houdt: 0

We zijn begonnen met het maken van onze eigen we gebruiken rijst, kippenlevers of runderlevers, geen zout sperziebonen, zoete aardappelen of geen zout wortelen, yoghurt, spinazie en eieren. We mixen dat allemaal en maken maaltijden voor ongeveer 2 weken. We voegen er ook lijnzaad aan toe.

Auteur: Dan O.

πŸ‘ Houdt: 0

Purina pro plan voor gevoelige magen . We hebben alles geprobeerd, van RAW tot precooking tot brokjes. Onze Bassett is 2 en een half. Dit product heeft hem geregeld . Geen braken, reflux of dunne ontlasting meer

Auteur: Tracy Meakin – K.

πŸ‘ Houdt: 0

We gebruiken Authority brand food… voor gevoelige maag. Op kemphaandagen, ja, pun intended, gewoon gekookte kip en rijst met een traktatie van gewone yoghurt. Hij vindt het geweldig.

Auteur: Allen C.

πŸ‘ Houdt: 0

Gemakkelijk en mijn baby meisje liefde Vers huisdier voor chronische maag

Auteur: Notaris en bruiloft Planning Door C.

πŸ‘ Houdt: 0

We gebruiken meel op basis van blauwe buffels, waar hij een hekel aan heeft en vullen het aan met gehakt of kip

Auteur: T. overslaan

πŸ‘ Houdt: 0

Open Farm Fish brokjes met oude granen en geitenmelk kefir (er zijn een paar merken) het bevat probiotica en spijsverteringsenzymen.

Auteur: Marjolein G.

πŸ‘ Houdt: 0

Purina dierenarts dieet EN, en Fortaflora probiotische.

Auteur: Vicki T.

πŸ‘ Houdt: 0

Mix I kopje gekookte, blokjes, beenloze velloze kipfilet met 1,5 kopjes gekookte witte rijst en 1,5 kopjes Royal Canin Gastro-intestinaal vetarm voedsel, en ongeveer 3/4 kopje gestoomde gemengde groenten. Gebruik geen natrium of kruiden. Kook de rijst in het water dat overblijft van het koken van de kipfilets. Onze 12-jarige basset ontwikkelde pancreatitis en dit dieet wordt aanbevolen door onze dierenarts. (De Royal Canin is alleen op doktersvoorschrift verkrijgbaar.) Hij eet dit hele mengsel elke dag gretig op en voelt zich nu geweldig.

Auteur: Donna Louise W.

πŸ‘ Houdt: 1

Mijn Shirlee had een zeer delicate constitutie. Ik had alle door de dierenarts aanbevolen of ‘op wetenschap gebaseerde’ voedingsmiddelen geprobeerd en ze hielpen niet of Miss Prissy zou het niet eten. Op een avond in wanhoop gooide ik wat Ken L Ration taaie burger naar haar en ze vond het niet alleen geweldig, maar ook geen buikproblemen meer. Ik maakte me echter zorgen dat het voedzaam genoeg was, en meer dan één dierenarts zei dat het perfect in orde was. Ze heeft er nog 14 jaar op gebloeid, dus ik denk het wel.

Auteur: Sandi Curtis G.