20 Voedingsaanbevelingen voor Dobermannen met een gevoelige maag

Er zijn weinig dingen erger dan omgaan met diarree bij je Doberman! We stelden onze 800.000 leden uit de Doberman gemeenschap op facebook de volgende vraag: “Wat is het beste voer voor een Doberman met een gevoelige maag?”.

We hebben de beste antwoorden hieronder samengevat. Denk er altijd aan uw dierenarts te raadplegen voordat u veranderingen aanbrengt die de gezondheid van uw Doberman beïnvloeden. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

20 beste voedingsmiddelen voor een Doberman met een gevoelig buikje

Wij gebruikten dit voor onze Dobie. Het is duur, maar goedkoper dan dierenartsrekeningen. Hill’s Prescription Diet z/d Skin/Food Sensitivities Original Flavor Dry Dog Food, 25-lb zak kost $105 van Chewy bij automatische verzending. U kunt een kleine zak kopen bij uw plaatselijke dierenarts om er zeker van te zijn dat uw Dobie het lekker vindt en er tegen kan.

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en tekst die zegt

Auteur: Tom L.

Houdt van: 0

Purina Pro Plan voor de gevoelige maag. Zalm en rijst.

Auteur: Maria C P.

Houdt van: 33

Royal Canin Gastrointestinal Low Fat!!! Veranderde mijn Dobie binnen een dag in een andere hond!

Auteur: Cindy A.

Houdt van: 3

Purina pro plan gevoelige maag! Het was het enige wat werkte voor ons meisje! Veel succes!

Auteur: Jennifer Thurnau C.

Houdt van: 6

Gekookte rijst en eieren zonder kruiden.

Auteur: Gloria R.

Houdt van: 0

Ik heb een hond met een zeer gevoelige maag, en we hebben in de loop der jaren een dozijn voedingsmiddelen geprobeerd. Hij zit nu al 6 maanden op Diamond Naturals adult en heeft nog helemaal geen last van zijn maag. Beide honden lijken op gewicht en gezond, met een mooie vacht.

Auteur: Tina M.

Houdt van: 2

Mijn hond is gevoelig voor kip EN natuurlijk probeer ik hem granen te laten eten. Het was een uitdaging om iets te vinden maar het merk Wellness was een enorme hit bij hem. Hij eet het al jaren zonder het beu te worden. Hij houdt ook van de natte versie in blik.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Auteur: April Prevette J.

Houdt van: 0

Blue Buffalo heeft mijn baby gevoed sinds ze voor het eerst eten kreeg en ze is 8 en heel gezond!

Auteur: Bill M.

Houdt van: 1

Veel vallen en opstaan ging in deze …. Onze jongen had ernstige maagproblemen na zijn operatie aan de dunne darm toen hij pas 5 maanden oud was. Hij is nu 17 maanden. We voeren gedeeltelijk rauw, (houdt van Lever!), we doen geen kip omdat we hem altijd d… Zie meer

Auteur: Anna S.

Houdt van: 2

Onderzoek Acana/Orijen merk hondenvoer. Erg duur maar zeer de moeite waard en ze ontwerpen hun formules om zo dicht mogelijk bij een natuurlijk hondendieet te zijn en bevatten probiotica. De Meadowland formule bestaat uit vrije uitloop van pluimvee en kooivrije eieren die… Zie meer

Auteur: Rickie W.

Houdt van: 2

Mijn hond had een geklapte maag toen ze 9 jaar oud was. Daarna ontwikkelde ze een prikkelbare darm syndroom. Uiteindelijk kookte ik lamsvlees en rijst met erwten en wortels voor haar maaltijden voor de rest van haar leven. Ik gaf haar ook aanvullende vitaminen om ervoor te zorgen dat ze… Zie meer

Auteur: Celeste H.

Houdt van: 1

Acana Lamb/apple n rice kibble limited ingredients. Tucker krijgt ook gedroogde runderharten, eend treats/toppers en wolf vissen huiden waar hij van houdt! Tucker krijgt vreselijke huidallergieën, juni-aug. Apaquil plus hem schoonhouden en arganolie gebruiken tijdens… Zie meer

Auteur: Rose Almeida W.

Houdt van: 0

Pro plan gevoelige maag heeft voor mij gewerkt. Er is ook Purina Savor voor gevoelige maag. Ik heb met beide goede resultaten gehad. Prijzig, maar anderen met goede claims zijn hoger. Kijk naar de ingrediëntenlijst in vergelijking met wat je al voert. … Zie meer

Auteur: Tanya W.

Houdt van: 0

Royal Canin Gastrointestinal voor honden. Alles verstoort de maag van mijn vrouwelijke Doberman en geeft haar diarree, behalve dit voer. De dierenarts adviseerde het en voor haar om er permanent op te blijven. Ze heeft een zeer gevoelige maag maar dit voer werkt goed. … Zie meer

Auteur: Ernie D.

Iams groot ras

Auteur: Shelly Marker S.

Houdt van: 1

Ik heb goede resultaten met Diamond Naturals zalm en aardappel huid en vacht.

Auteur: Nicole D.

“TASTE OF THE WILD” Lamb

Auteur: Eric S.

Houdt van: 0

Onze jongen is allergisch voor kip en heeft andere maagproblemen en hij heeft het heel goed gedaan op dit voer!

Auteur: Colleen S.

Houdt van: 0

Eukanuba werkte voor de onze

Auteur: Leslie B.

Houdt van: 0

Een fokker raadde me dit aan nadat ik er zoveel had geprobeerd dat hij het niet verdroeg. Het was geweldig! Life’s Abundance.

Auteur: Tina Hopkins T.