20 Staffordshire Bull Terrier-eigenaren delen de beste shampoos voor jeukende en gevoelige huid

Er is niets erger dan te zien hoe je Staffordshire Bull Terrier lijdt aan jeukende huidallergieën. We stelden onze gemeenschap van meer dan 800.000 Staffordshire Bull Terrier-eigenaren de volgende vraag: Welke shampoo raad je aan voor een Staffordshire Bull Terrier met een jeukende of gevoelige huid?

We hebben de beste reacties hieronder samengevat. Vergeet niet om contact op te nemen met uw dierenarts voordat u wijzigingen aanbrengt die van invloed zijn op de gezondheid van uw Staffordshire Bull Terrier. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

20 Beste hypoallergene shampoos voor Staffordshire Bull Terriers met jeukende / gevoelige huid

Iets met havermout.. Ook honden kunnen antihistaminicum nemen. Vroeger gaf ik mijn hond hiervoor benadryl..

Auteur: Donna B.

Houdt: 0

Om eerlijk te zijn was ik mijn personeel zeer zelden. De vreemde keer dat ik naar haar kijk die een keer in een blauwe maan is, omdat ze geen haar hebben om zich zorgen over te maken, de vreemde keer dat ik haar shampoo deed, gebruikte ik havermout, geitenmelkshampoos. Haar jas ziet er fantastisch uit. Ik heb het geluk dat we in de buurt van het strand wonen en zout water is haar bad.

Auteur: Jacqui O.

Houdt: 5

Ik kan geen advies geven voor een hond die van modder, water, sneeuw, regen, lichte douche, plassen of iets anders op afstand houdt op basis van H2O, maar voor een hydrofobe Nancy-jongen die niet veel schoongemaakt hoefde te worden, heb ik hem in meer dan 10 jaar nooit gedoucht! De dierenarts hoe erg gevoelig de huid van een personeel is en om shampoo te voorkomen etc. Ik gebruikte hypoallergene vochtige doekjes voor elke mest, slobber en algemene ick. Xxx

Auteur: Marjolein B.

Houdt: 1

Verander hun dieet. Onze hond had een vreselijk jeukende huid, maar toen we eenmaal de kippenallergie hadden gevonden, hadden we geen probleem. Verwijder granen en test welke eiwitten ze ook gevoelig kunnen zijn

Auteur: Jay B.

Houdt: 1

Burts Bijen Havermout. Alle 3 van mij hebben een droge huid en het werkt geweldig op hen. Ik gebruik ook de moisturizing conditioner.

Auteur: Liefhebben B.

Houdt: 0

Maleseb is het enige dat voor mijn hond werkte. We stelden vast dat ze hooikoorts had, dus van ongeveer april tot september zou ze echt jeuk krijgen, 2 antihistaminica per dag en een douche om de 10 dagen of zo. Laat de shampoo ongeveer 10 minuten op alle schuimend afspoelen. Werkte een traktatie

Auteur: Chris B.

Houdt: 0

Ons personeel is allergisch voor alle kippeneiwitten, inclusief eieren. Vrij gebruikelijk. Onze dierenarts raadt niet aan om alle granen kwijt te raken. Zoek er een die je hond kan verdragen. Er zijn andere negatieve effecten op lange termijn aan het elimineren van alle granen. De meeste honden kunnen een beetje vitamine E, olijfolie of kokosolie verdragen voor de droge huid, maar let op dunne ontlasting (ik geef de onze minder dan een theelepel per dag).

We gebruiken Burt’s Bees shampoo, maar we baden de onze ook niet vaak, misschien twee keer per jaar.

Auteur: Cynthia Cottrell H.

Houdt: 1

Gezonde manen en staart of baby shampoo. Zorg dat je goed uitspoelt… Vul ook lijnzaad- of hennepzaadolie aan in hun dieet.

Auteur: Richard D.

Houdt: 1

Ik krijg dit van taai het werkt geweldig voor mijn maatje

Auteur: Hailey W.

SOOS Shampoo. Ik gebruik het 1x per maand in de zomer winter niet veel

Auteur: Kimberley A.

Houdt: 0

Polytar het is voor psoriasis en excema voor mensen, maar werkt briljant op personeel had er nog niet zo lang geleden een en had een huidprobleem opgeruimd het niet naar de dierenarts het zal een fortuin kosten het is ongeveer 7 quid op amazon in een gouden fles geloof me je zult niet teleurgesteld zijn, je hoeft het maar twee keer per week te doen, dus niet alle olie uit zijn huid halen.

Auteur: Karl Willem R.

Houdt: 0

Ik gebruik gewoon een milde conditioner lauw water en wrijf babyolie over haar heen met aloë erin. Terwijl ze nog onder de douche staat, werpt Will na afloop wat. Gemeenschappelijk. Maar daarna geen problemen meer. Ja en ik was haar ook niet veel. Ik voeg ’s ochtends ook visolie toe aan haar eten.

Auteur: Tracy T.

Houdt: 0

De beste shampoo die ik voor mijn meisje heb gevonden, is Fidos Free Itch en het beste deel is dat ze naar babypoeder ruiken als ze drogen

Auteur: Kat W.

Houdt: 0

Havermoutal gebaseerde shampoo. Aanbevolen aan mij door een dierenarts en ik baad de mijne slechts eens in de 5/6 weken.

Auteur: Natalie D.

Houdt: 1

Manen en staart is wat ik gebruik

Auteur: Kers J.

Hempz Hondenshampoo

Auteur: Joris B.

Houdt: 0

Zymox producten zijn geweldig en het enige dat ik heb gevonden om te werken aan mijn staffy.

Auteur: Carina J.

Jax n Daisy

Auteur: Marleen H.

Houdt: 1

MOOGOO-producten zijn briljant, ik gebruik geitenmelk op mijn staffy meisje, en haar haar is prachtig, ik heb al tientallen jaren staffies en ze hebben allemaal allergieën gehad

Auteur: Malka B.

Houdt: 0

Veel medicatie geprobeerd, medicinale shampoo van dierenarts etc etc niets hielp toen ik de mijne op graanvrij voedsel zette haar huid klaarde op.

Auteur: Marion F.

Houdt: 1

Belangrijke opmerking: de bovenstaande suggesties zijn afkomstig van onze Staffordshire Bull Terrier-eigenaarsgemeenschap. Doe altijd uw eigen onderzoek en neem contact op met uw dierenarts voordat u wijzigingen aanbrengt die van invloed zijn op de gezondheid van uw Staffordshire Bull Terrier. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus waar van toepassing kunnen links hierboven affiliate links naar retailers zijn zonder extra kosten voor u.