20 Beste voedingsmiddelen voor poedels met allergieën

Omgaan met de voedselallergieën van je poedel kan meer dan frustrerend zijn! We stelden onze 800.000 leden van de Poedelgemeenschap op facebook de volgende vraag: “Degenen onder jullie met Poedels die allergieën hebben…. welk voedsel gebruik je en waarom?” We ontvingen honderden reacties en hebben hier de top 20 reacties samengevat.

Zoals altijd, zorg ervoor dat u uw dierenarts raadpleegt voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in uw Poedel’s dieet. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

20 Beste hondenvoer voor Poedels met allergieën

Graanvrije James Wellbeloved

Auteur: Carolyn W.

Houdt: 1

Witte kiprijst en rundererwten en wortelen trakteert zoete aardappelen met kipwrap en greenies en kipnubs

Auteur: Leota D.

Houdt: 1

Ik voer mijn Carna 4 en Primal of Small batch. Het is rauw en geen synthetische vitamines in het voedsel.

Auteur: Barbara R.

Houdt: 1

Lamsvlees of zalm van Purina pro plan gevoelig

Auteur: Margo A.

Houdt: 1

Ik voer mijn 14,5 jaar oude speelgoedpoedel Orijen 13 jaar lang. Ze is allergisch voor kip, dus ik kies voor de vis- en rundvleesopties. Ook vul ik dagelijks aan met gekookt rundvlees, witte vis, zalm, verse spinazie, geraspte wortelen, in blokjes gesneden zoete aardappelen, zilvervliesrijst en appels. Ik kook een grote batch en vries in kleinere porties in om een paar dagen per keer mee te gaan.

Auteur: Edith Tremble C.

Houdt: 2

Mijn dierenarts had altijd Science Diet aanbevolen. Geef ook nooit iets met rode kleurstof erin, zelfs traktaties.

Auteur: Holly Quinton M.

Houdt: 1

Zelfgemaakt eten, extra mager gehakt, magere gemalen kip en vers gevangen zalm, niet gekweekt. Kook een van deze vleessoorten en voeg bijna gekookt wilde rijst toe. Maak het koken af. Het mengsel moet 1/4 rijst tot 3/4 vlees zijn. Wissel de verschillende vleessoorten af. Zalm is uitstekend voor de huid. Voer helemaal geen droog hondenvoer omdat dit meestal de oorzaak is. Dierenkliniek.

Auteur: Julie B.

Houdt: 1

Pas beter op met die kip, want de meeste honden die eetproblemen hebben, zijn allergisch voor kip of kip door producten in hondenvoer of kip die thuis is gemaakt. Raadpleeg uw dierenarts en krijg hondenvoer op recept, het zal een wereld van verschil maken voor uw hond. We hebben een minipoedel die maagproblemen had. Ging door verschillende hondenvoeren, maakte haar eten thuis, op verschillende medicijnen, liet ultrageluid doen, bloedonderzoek, enz. Uiteindelijk bracht ze haar naar een interne geneeskunde arts die haar op een speciaal ingeblikt en droog hondenvoer zette en ze heeft geen maagproblemen meer en is gezond en gelukkig. Geen braken, diarree, boeren, etc. meer. Kip was een van de grootste boosdoeners.

Auteur: Barbara Neubauer-Z.

Houdt: 2

Mijn poedel hield van Franse sperziebonen bevroren erwten en zoete aardappelen gemengd aan de zijkant van zijn voedsel zou het niet eten als je het in zijn eten stopt

Auteur: Janice D.

Houdt: 0

Mijn baby is onlangs overleden, maar ik maakte vroeger haar eten. Duurde 2 uur om de twee weken. Gekookt gehakte kipfilet, uitgelekt gehakt, stoofvlees, bruine rijst, gekookte broccoli, wortelen, bloemkool.doe in zip lock zakken en vries in.

Auteur: Connie Bal

Houdt: 3

Ik voer mijn Carna 4.

Auteur: Barbara R.

Houdt: 0

Ik begon te koken voor mijn meisjes omdat ze constant aan het krabben was. Elimineerde de veel voorkomende allergenen… brokjes, gevogelte en gericht op rundvlees, broccoli, zalmolie bosbessen, wortelen en eieren. Het werd steeds erger. Tot slot een DNA thru 5strands test gedaan. Ze was INTOLERANT voor al die dingen. Ze krijgt nu witte rijst, gemalen kalkoen, gemalen varkensvlees, sperziebonen en appels gekookt in een stoofpot. Veel beter. Natuurlijk is ze ook intolerant voor acrylvezels, maar ik kan mijn tapijt nu niet uittrekken en vervangen

Auteur: Janet Townley L.

Houdt: 0

Ik heb veel geluk gehad met Blue Buffalo zalm en zoete aardappel droogvoer voor mijn speelgoedpoedel. Hij heeft een gevoelige maag sinds hij een kleine pup was. We probeerden veel merken en zelfs gekookte kip en rijst met puree vlees babyvoeding. De blauwe Buffalo limited ingredients maakten het verschil. Mijn man is vandaag 16 geworden en gaat sterk voor een oudere hond

Auteur: Andrea S.

Houdt: 2

Zoek dr. Marty op. Ik ben hier net mee begonnen.

Auteur: Becky B.

Houdt: 0

Mijn poedel deed 12 weken beperkt ingrediënt heuvels recept z / d (recept nodig) Het veranderde zijn life_ geen jeuk of oorinfecties meer. Hij eet nu LID evangers lamsvlees & rijst , heeft alleen LID traktaties. Hij kan ook vlees van menselijke kwaliteit eten. Succes

Auteur: Macy B.

Houdt: 0

Koninklijke Canin PR. Mijn poedel is allergisch voor een aantal eiwitten, vooral kip en kalkoen.

Auteur: Beth C.

Houdt: 0

We brengen onze baby naar een dierendermatoloog Ze zeiden dat ze ofwel receptvoedsel van hen kopen dat erg duur zal zijn of Blue Buffalo Basic Salmon. En ze zit ook op een sterk recept dat ik haar dagelijks geef.

Auteur: Joan W.

Houdt: 0

Geef haar geen varkensvlees, honden en katten mogen geen varkensvlees eten. Een dierenarts vertelde me dit. Mijn hond houdt van Fresh pet.

Auteur: Joetta Herndon D.

Royal canin hypoallergeen hondenvoer,

Auteur: Helen W.

Houdt: 0

Royal canin Anallergenic. Het is wat mijn honden met allergieën eten. Duur maar topkwaliteit

Auteur: Samantha Lee M.

Houdt: 0

Zoals altijd, zorg ervoor dat u uw dierenarts raadpleegt voordat u gezondheidsveranderingen aanbrengt in het voedsel van uw poedel. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.