20 Beste voedingsmiddelen voor een bokser met artritis

Heeft uw bokser last van gewrichtspijn of artritis? Je bent niet de enige. Leden van onze I Love My Boxer Facebook-community deelden onlangs hun inzichten over de volgende vraag: Welk voedsel zou je aanbevelen voor een Boxer met artritis? We hebben honderden nuttige antwoorden ontvangen en hieronder hebben we enkele van de beste reacties verzameld.

Vergeet niet om uw dierenarts te raadplegen voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het dieet van uw bokser, vooral als ze lijden aan artritis of andere medische problemen. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

20 Beste hondenvoer voor een bokser met artritis of gewrichtspijn

Ik weet niet zeker of er een voedingsmiddel is dat wordt aanbevolen voor artritis, maar het is een goede vraag voor de dierenarts. Er zijn veel medicijnen, zowel traditioneel als holistisch, die kunnen helpen, net als PT, stretching, massage, laser, acupunctuur, het huisdier slank houden etc etc.

Auteur: Rachel S.

Houdt: 1

Elk senior dieet met een gewrichtssupplement erin, ik gebruik Diamond senior had gewrichtssupplement en in 3 weken kon je het verschil zien

Auteur: Donna M P.

Houdt: 3

Iets met veel vetzuren en glucosamine. Graanvrij. Ik zou ook een glucosamine supplement geven. Ik moet mijn meisje aspirine geven als ze niet wil bewegen

Auteur: Bea N.

Houdt: 0

Rauw!! Of zachtjes gekookt. Verwijder alle koolhydraten zoals rijst, aardappelen etc. Koolhydraten maken ontstekingen veel erger. Ging hier doorheen met mijn 12 jaar oude labmix. Artritis zo erg dat ik dacht dat ik haar zou moeten laten inslapen. Haar dieet veranderd naar rauw, gebruik natuurlijke ontstekingsremmers en ze is als een nieuwe hond!!

Auteur: Susan Elizabeth M.

Houdt: 12

Nutri bron en CBD, maar koop het niet in een dierenwinkel

Auteur: Dianna M.

Houdt: 0

Lam geen brouwers rijst of maïs nemen Boswell voor ontsteking. Geen bijwerkingen.

Auteur: Dageraad M. M.

Houdt: 0

Ik geef mijn hond glucosamine voor haar artritis. Het helpt echt. Succes

Auteur: Maria Bawn H.

Houdt: 1

Ik heb mijn hond freshpet gevoerd

Auteur: Jen W.

Houdt: 1

Mijn bokser krijgt medicijnen: tramadol, gabapentine en carprofen. Ik geef haar ook gewrichtssupplementen. Dierenarts heeft echter nooit bepaald voedsel aanbevolen

Auteur: Shannon K.

Houdt: 3

Mijn meisje heeft artritis en heupdysplasie. Ze neemt tramadol en een gewrichtssupplement. Twee jaar geleden ben ik begonnen met het maken van eten dat ze ’s morgens en’ s avonds krijgt en dan geef ik Lam/rijst droog. Ik geef de tramadol alleen als ze een slechte dag heeft.

Auteur: Kim Davis M.

Houdt: 1

Purina Pro Plan Joint Management, aangevuld met Dasuquin. Meds indien nodig! Mijn jongen zit dagelijks op 1 carprofen, soms 2 als het een zware dag is. Maar het eten was geweldig voor hem!

Auteur: Kayla S.

Houdt: 1

Glucosamine heeft mijn oude meisje echt geholpen. 1 menselijke pil per dag. Ze sprong op en neer alsof ze weer een puppy was

Auteur: Helena Walker-M.

Houdt: 0

Merk?? Geen, rauw dieet is de beste route! Mijn zoon had ernstige huidproblemen en slechte allergieën. Sinds ik 4 jaar geleden met zijn rauwe dieet ben begonnen, geen enkel probleem!

Auteur: Kirt D. D’ A.

Houdt: 1

Merrick oorzaak het heeft ingebouwde glucosamine in het dat helpt bij artritis..

Auteur: Daan B B.

Houdt: 2

Voeg sardientjes 2-3 toe elke maaltijd. GEWELDIGE omega-oliën om te helpen. Alleen wateroplossing! Ze stinken, maar ze helpen met zoveel. Spijsvertering, huid/ schattig, gewrichten en meer.

Auteur: Rani G.

Houdt: 0

Geef hem niets met suiker erin, het veroorzaakt ontstekingen. Voedsel zal artritis niet genezen, maar kleine dingen helpen zolang hij niet lijdt of niet kan opstaan.

Auteur: Donna S.

Fromm Senior

Auteur: Paul M.

Houdt: 0

Alles met zalmolie houdt mijn jongen van slagers. Gewricht en jassen. Vlees en dan bestel ik tails.com met extra fiSH oliën. En hij heeft de gedroogde zalmvishuiden als traktaties en alle andere vissen uit bitba. Hij is bijna 12.

Auteur: Zoë L.

Houdt: 1

Hoe oud is je huisdier, de mijne is 4 en had veel stijfheid, vond merk genaamd Victor met supplementen erin ze doet het nu geweldig, het is duur.

Auteur: Susan P.

Boerenhond

Auteur: Desiree F.

Houdt: 0

Het beheersen van artritis bij boksers vereist een holistische benadering die de nadruk legt op een goed uitgebalanceerd, ontstekingsremmend dieet. Het integreren van ingrediënten die rijk zijn aan visolie voor honden, antioxidanten en natuurlijke supplementen zoals glucosamine voor honden en chondroïtine kan de gezondheid en mobiliteit van de gewrichten aanzienlijk verbeteren. Raadpleeg een dierenarts om het voedingsplan van uw bokser te personaliseren, rekening houdend met ras, grootte en specifieke gezondheidsvereisten. Door deze voedingsaanbevelingen op te nemen en een gezond gewicht te behouden, verlicht u niet alleen de artritissymptomen van uw hond, maar verhoogt u ook zijn algehele welzijn, waardoor een gelukkiger, comfortabeler leven voor uw boxer wordt gegarandeerd.

iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen gelieerde links zijn waarbij we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.