20 Beste Lab Puppy Foods

Het kiezen van een voer voor uw nieuwe labpuppy kan verwarrend zijn! Hoewel goed advies kan worden ingewonnen bij uw redding, fokker of dierenarts, zijn er een breed scala aan meningen over welk puppyvoer het beste is en kunt u tegenstrijdig advies krijgen. We stelden onze 800.000 leden tellende labcommunity op facebook de volgende vraag: “Welk voedsel heb je je labpuppy gegeven?” We ontvingen honderden reacties en vatten de belangrijkste reacties hieronder samen.

Zorg ervoor dat u uw dierenarts raadpleegt voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het dieet van uw laboratoriumpuppy. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

20 Beste voedingsmiddelen voor een labpuppy

3 dierenartsen hebben Purina pro voor grote rassen aan ons aanbevolen.

Auteur: Roos B.

Houdt: 105

Ik heb Ginger opgevoed op Purina Puppy Chow en ze heeft het geweldig gedaan. Heel gezond en gelukkig.

Auteur: Yvonne N.

Houdt: 9

We hebben veel geluk gehad met Nutro-producten van puppy chow tot volwassen voedsel voor onze twee Labs.

Auteur: Wals H.

Houdt: 16

Ik heb onze Lab mix rashonden altijd diamond merk lamsvlees en rijst gevoerd. De resultaten zijn geweldig.

Auteur: Chris S.

Houdt: 9

Ik voerde mijn Lab Pedigree, maar schakelde hem over naar Rachel Ray (niet de graanvrije). Zijn vacht is veel zachter en glanzender. Probeerde Science Diet, maar hij wilde het niet eten.

Auteur: Peggy O.

Houdt: 3

We hebben altijd Hills Science Diet gebruikt voor al onze laboratoria …. dierenarts aanbevolen

Auteur: Fran V.

Houdt: 8

Wellness core mijn jongen heeft een glimmende jas.

Auteur: Bethanië B.

Houdt: 27

We hebben een geredde bontbaby en een Lab, ze krijgen niets anders dan Fromm’s. Familiebedrijf voor vele jaren zonder terugroepacties. Ze dragen een assortiment van smaken voor puppy’s tot oudere honden plus kattenvoer. Ze zijn erg behulpzaam bij eventuele vragen die u heeft. Beveel hun voedingsmiddelen ten zeerste aan.

Auteur: Carol R.

Houdt: 8

Ik heb Blue Buffalo gebruikt voor al mijn honden. En alle vijf waren ze gezond en leefden ze enkele jaren langer dan de levensduur van hun ras. Ze hebben ook ontstekingsremmend in de meeste van hun voedingsmiddelen en het stelt uw hond in staat om pijnvrij te zijn en langer te leven.

Auteur: Sharon T.

Houdt: 7

We hebben labs voor de afgelopen 50 jaar. Mijn zwager is dierenarts en verkoopt Hill’s Science Diet, evenals anderen. Onze laatste drie Chocolate Labs hebben voedselallergieën ervaren toen we op Hill’s waren, dus we werden gedwongen om ze van Science Diet af te halen of een allergiebehandeling te starten! We probeerden Kirkland Brand van Costco, degene met het Chocolate Lab op de tas, en zijn vacht verbeterde en de symptomen van voedselallergie verdwenen. We gebruiken het al een aantal jaren met groot succes!

Auteur: Decaan T.

Houdt: 5

Eukanuba hondenvoer. Ik gebruik het voor mijn to labs. Beste eten waar ze op zijn geweest

Auteur: Evan W.

Houdt: 4

Ik gebruikte Iams grote ras puppy

Auteur: Becky E.

Houdt: 5

Ik gebruikte altijd Pedigree puppy, toen volwassen. mijn zwart werd 17, mijn chocoladelab 12. Nooit een probleem met maagproblemen

Auteur: Sally E.

Houdt: 5

Ik doe vrijwilligerswerk bij een laboratoriumredding die 7 staten bestrijkt – we hebben veel dierenartsen waarmee we werken voor onze reddingen – allemaal raden ze Purina Pro Plan Puppy-Large Breed aan. Ik heb de neiging om vast te houden aan de kalkoen- of lamssmaken, omdat ik te maken heb gehad met velen die allergisch zijn voor kip.

Auteur: Janet P.

Houdt: 5

Mijn lab heeft het geweldig gedaan op purina een grote ras puppy en purina een groot ras volwassen zodra hij er een werd. Mijn ouders voedden al hun labs stamboom en ze zijn 13, 14 en 15 jaar oud geworden

Auteur: Patty P.

Houdt: 2

Ik gebruikte Arden Grange. Ze is 16 en 2/12 en doet het heel goed!! Het moet wel goed!!

Auteur: Helen B.

Houdt: 0

Ik gebruikte Solid Gold en mijn hond werd 16. Mijn holistische dierenarts zei dat een andere goede stella en chewey is. BTW, mijn hond was een geel lab.

Auteur: Carol B.

Houdt: 3

Wij voeden ons lab Nutrisource/Purevita. Ze heeft een geweldige vacht en ging net naar de dierenarts voor een controle en de dierenarts zei dat haar botten en vacht geweldig zijn. Ze is 11.

Auteur: Paul O.

Houdt: 1

We gebruiken blauwe buffelpuppy voor honden van grote rassen. Ons lab is slechts 9 maanden. Ons andere lab is 5 jaar, dus we krijgen de volwassen lab voor haar

Auteur: Darla J.

Houdt: 4

Ik heb altijd Eukanuba lamsvlees en rijst of zalm gebruikt voor puppy en later voor volwassen grote honden. Een fokker raadde het me 30 jaar geleden aan. Mijn honden hebben het er goed mee gedaan.

Auteur: Lynne S.

Houdt: 0

Zoals altijd, moet u uw dierenarts raadplegen voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het voedsel van uw laboratorium. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.