19-jarige hond gedumpt in asiel leert lachen en spelen als een puppy

In een ontmoedigende daad liet een gezin hun 19-jarige hond, Annie, achter in het asiel, waardoor ze in een staat achterbleef waarin ze nauwelijks kon lopen. Goedhartige vrijwilligers kwamen tussenbeide, vervoerden Annie voorzichtig van het asiel naar hun auto en begonnen aan een reis naar een nieuw, liefdevol pleeggezin.

Onderweg maakten de vrijwilligers een hartverwarmende pitstop om Annie te trakteren op hamburgers, een simpele vreugde die haar wereld verlichtte. Annie, zichtbaar opgewonden, verslond de hamburgers met verve. Het was op dat moment dat Lauren, die binnenkort Annie’s pleegmoeder zou worden, haar foto online zag en meteen een connectie voelde, wetende dat ze haar een thuis moest bieden.

Screenshot via YouTube

Zonder dat Annie het wist, stond ze aan de vooravond van een nieuw hoofdstuk, op het punt omhelsd te worden door een medelevende ziel, echt een engel in haar leven.

Screenshot via YouTube

Lauren kreeg te horen dat Annie nog ongeveer een maand te leven had en ze kon zich niet voorstellen dat ze haar in een opvangcentrum zou achterlaten om haar resterende dagen door te brengen. Eenmaal thuis kreeg Annie een band met Lauren en paste ze zich snel aan. Verbazingwekkend genoeg begon de oudere hond te glimlachen! Ze begon zelfs weer met speelgoed te spelen als een puppy! Wat een wonder!

Screenshot via YouTube

De pleegmoeder kon haar ogen niet geloven. Lauren had toen een geniaal idee. Ze wilde iets speciaals doen voor Annie om haar laatste dagen te vieren. Lauren, met een groot mooi hart, doet het liefste voor de verdienstelijke hond. Hoewel Annie’s familie wreed was, eindigde Annie precies waar ze thuishoorde. Je moet zien wat Lauren doet voor de verdienstelijke pup! We hebben het gevoel!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!