18-jarige blinde teckel werd gedumpt in asiel, ‘klampt’ zich vast aan de eerste persoon die haar liefde toonde

Muneca, een 18-jarige blinde teckel, werd gedumpt in een dierenasiel, waardoor ze alleen en doodsbang achterbleef. Op dat moment had ze geen thuis, haar visie of iemand die van haar hield.

Bron afbeelding: Stichting Frosted Faces

Toen ging asielvrijwilliger Elaine Seamans naar de senior teckel in het Baldwin Park Animal Care Center in Los Angeles.

Zodra Seamans naar beneden ging en haar aandacht toonde, sprong Muneca in haar armen en klampte zich aan haar vast, alsof ze wilde zeggen: “Laat me nooit gaan.” Muneca was bang en Seamans hielp haar zich veilig te voelen.

Bron afbeelding: Stichting Frosted Faces

Gelukkig werd dit hartverwarmende moment op camera vastgelegd door John Hwang, een fotograaf die in de buurt was. Hij plaatste de foto’s op sociale media, die al snel viraal gingen.

Bron afbeelding: Stichting Frosted Faces

Het duurde niet lang voordat mensen over de hele wereld hun bezorgdheid en interesse in Muneca uitten, waaronder Stichting Frosted Faces, een redding in Ramona, Californiƫ, dat dierenartszorg biedt aan oudere dieren wier leven in gevaar is.

Zodra ze de foto online zagen, wisten ze dat ze Muneca zo snel mogelijk uit het asiel moesten halen. Ze brachten haar naar een dierenarts om onderzocht te worden voordat ze haar bij een liefdevolle pleegzorg plaatsten.

Bron afbeelding: Stichting Frosted Faces

Gelukkig was ze, afgezien van het feit dat ze slecht kon zien, in redelijk goede conditie voor haar leeftijd.

Omdat Muneca nu overal op internet bekend was, werd de redding overspoeld met aanvragen van mensen die deze arme pup wilden helpen en haar een eeuwig thuis wilden geven.

Bron afbeelding: Stichting Frosted Faces

Muneca was ooit ongewenst, maar nu werd ze door zoveel mensen in het hele land begeerd!

Uit alle sollicitaties kozen ze de persoon waarvan ze dachten dat die het beste bij haar zou passen. Deze persoon bleek Amy Gann te zijn, die naar San Diego reed om Muneca te ontmoeten. De twee hadden meteen een band en de redding wist dat ze een perfecte match waren.

Bron afbeelding: Stichting Frosted Faces

In haar nieuwe huis geniet Muneca van warme bubbelbaden, leuke uitstapjes naar het strand en wordt ze verwend met veel lekkers en een warm bed. Muneca is zo geliefd en hoeft zich nooit meer bang of alleen te voelen!

‘DEEL’ dit verhaal met een vriend of familielid!