18 jaar oude hond die werd afgestaan omdat hij “dom” was, vindt eindelijk iemand die voor altijd van hem houdt.

Op de rijpe leeftijd van 18 jaar vond Figgy de Toy Poodle zichzelf blind, tandeloos… en achtergelaten. Wie kan zoiets doen?

De oudere pup werd afgestaan aan een dierenkliniek waar hij zijn uiteindelijke lot had kunnen treffen. Maar door een meevaller kwam de verwarde, bange senior terecht in de liefdevolle zorg van de Muttville Senior Dog Rescue in San Francisco, Californië.

Beeldbron: Muttville Senior Dog Rescue via Facebook

Toen hij aankwam met zijn papieren, waren medewerkers en vrijwilligers geschokt om de reden van zijn overgave te zien: de vrouw van zijn eigenaar “mocht hem niet” omdat “hij dom is”. Ongelooflijk!

Wat meer is, volgens het papierwerk, lijkt het erop dat ze de arme hond niet lang hebben gehad. Het is mogelijk dat hij al in een paar verschillende huizen heeft gewoond.

Image Source: Muttville Senior Dog Rescue

Maar dankzij de Muttville Senior Dog Rescue werd Figgy eindelijk omringd door mensen die hem echt waardeerden. En het duurde niet lang voordat de senior sweetheart het beste nieuws van allemaal kreeg: hij ging verhuizen naar een forever home!

Bekijk hieronder een video over Figgy’s reis:

Eileen is een ervaren hospiceverzorgster die de rest van zijn dagen van Figgy gaat houden! We zijn zo blij dat deze kleine pup, met zijn grote hart, eindelijk gaat leren hoe het is om onvoorwaardelijk geliefd te zijn.

Beeldbron: Muttville Senior Dog Rescue via Facebook

Met dank aan Muttville Senior Dog Rescue vrijwilliger Patty Stanton voor het delen van dit prachtige verhaal!

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!