18 jaar oude hond, afgestaan omdat hij “stom” was, vindt eindelijk iemand die voor altijd van hem houdt

Op de rijpe leeftijd van 18, Figgy de speelgoedpoedel vond zichzelf blind, tandeloos… en verlaten. Wie kan zoiets doen?

De oude pup werd afgeleverd bij een dierenkliniek waar hij zijn uiteindelijke lot had kunnen treffen. Maar door een geluk bij een ongeluk kwam de verwarde, bange senior terecht bij de liefdevolle zorg van de Muttville Senior Dog Rescue in San Francisco, Californië.

Beeld Bron: Muttville Senior Dog Rescue via Facebook

Toen hij aankwam met zijn papieren, waren het personeel en de vrijwilligers geschokt toen ze de reden van zijn overgave zagen: de vrouw van zijn eigenaar “mocht hem niet” omdat “hij dom is”. Ongelooflijk!

Wat meer is, volgens het papierwerk, lijkt het er niet op dat ze de arme hond erg lang hebben gehad. Het is mogelijk dat hij al in een paar verschillende huizen heeft gewoond.

Image Source: Muttville Senior Dog Rescue

Maar dankzij de Muttville Senior Dog Rescue, werd Figgy eindelijk omringd door mensen die hem echt waardeerden. En het duurde niet lang voordat de senior liefje het beste nieuws van allemaal kreeg: hij ging verhuizen naar een forever home!

Bekijk hieronder een video over Figgy’s reis:

Eileen is een ervaren hospice verzorgster die van Figgy gaat houden voor de rest van zijn dagen! We zijn zo blij om te zien dat deze kleine pup, met zijn grote hart, eindelijk gaat leren wat het is om onvoorwaardelijk geliefd te zijn.

Image Source: Muttville Senior Dog Rescue via Facebook

Met dank aan Muttville Senior Dog Rescue vrijwilliger Patty Stanton voor het mogen delen van dit prachtige verhaal!