18 Golden Retriever-eigenaren delen de beste shampoos voor jeukende en gevoelige huid

Er is niets erger dan te zien hoe je Golden Retriever last heeft van jeukende huidallergieën. We stelden onze community van meer dan 800.000 Golden Retriever-eigenaren de volgende vraag: Welke shampoo raad je aan voor een Golden Retriever met een jeukende of gevoelige huid?

We hebben de beste reacties hieronder samengevat. Vergeet niet om contact op te nemen met uw dierenarts voordat u wijzigingen aanbrengt die van invloed zijn op de gezondheid van uw Golden Retriever. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

18 Beste hypoallergene shampoos voor Golden Retrievers met jeukende / gevoelige huid

Medicamenteus van de dierenkliniek. Mijn meisje was vroeger erg allergisch voor de meeste shampoos en toen we eenmaal naar de Rx-versie van onze arts gingen, was ze altijd goed voor een bad

Auteur: Marjolein P.

Houdt: 2

Ik ons schoon blijven havermout shampoo en conditioner heeft je geholpen om het op Amazon te krijgen

Auteur: Michele O’Rourke M.

Houdt: 0

We probeerden havermoutbaden en ze maakten niet veel verschil. We moesten medicinale shampoo gebruiken en haar veranderen in een graanvrij dieet. Ze was toen veel beter. Ik zou aanraden om met je dierenarts te praten, zij kennen je hond het beste. Succes.

Auteur: Maureen A.

Houdt: 0

Havermout laat het zitten en laat het dan een echt goede vochtcontainer zitten spoel het af met koud water

Auteur: Linda U.

Houdt: 6

Al mijn goldens hebben atopie gehad, dierenarts voorgeschreven cytopoint injecties elke maand en malaseb shampoo. Vraag dierenarts om allergie bloedonderzoek, zou zelfs dieet kunnen zijn?

Auteur: Sue S.

Houdt: 0

Mijn goud heeft een droge huid maar ze jeukt helemaal niet. Ik geef haar oliepillen van de dierenarts en gebruik Havermout shampoo.

Auteur: Marleen C.

Paul Mitchell voor huisdieren Tea tree shampoo

Auteur: Tammy S.

Houdt: 0

Ik weet dat Burts Bees een leave in conditioner heeft voor honden dat vrij goed werkt voor mijn goud.

Auteur: Alana S.

Houdt: 0

De mijne had hetzelfde probleem, ik geef ze visolie en het helpt! Baad ze ook niet veel in de winter

Auteur: Lori W.

Houdt: 0

Verander dieet, voeg olie toe aan hun voedsel voor starters. Hondenvoer is de eerste verdachte. Frequent baden kan dit ook veroorzaken.

Auteur: Jan A.

Houdt: 0

Ik heb Burt’s bijen gebruikt voor puppy’s traanloze shampoo voor mijn gouden sinds puppy nu bijna 2 jaar oud. Geen problemen! Ik zorg er altijd voor dat ik hem echt goed afspoel!

Auteur: Mark Beth G.

Houdt: 1

Johnson en Johnson baby shampoo. Mijn dierenarts heeft het enkele jaren geleden aanbevolen en we hebben het sindsdien op elke Golden gebruikt.

Auteur: Carol K.

Furminator Hondenshampoo van Amazon

Auteur: Jane W.

Houdt: 0

Pooch shampoo met babypoeder en dan hebben ze er gewoon eentje van

Auteur: Ezra R.

Hoofd- en staart.

Auteur: Gordon L.

Houdt: 0

Verander zijn dieet ik gaf mijn zelfgemaakte voedsel en jeukende schilferige huid stopte en het vermindert het afstoten. Zou je het gedroogde spul met Kleuring en Es eten? Hondenvoer wordt verondersteld geschikt te zijn voor menselijke consumptie!! Gedroogd spul misschien handig, maar ik zou het niet aan mijn honden geven. Alle mijne hebben zwarte neuzen en een prachtige huid, zelfs met verwarming aan. Oorspronkelijk hebben honden gegeten wat we jaren geleden hebben gegeten, ze zijn gezonder, zelfs onze dierenarts zei dat hij failliet zou zijn als iedereen zou veranderen!! Het werkte goedkoper om!

Auteur: Victoria H.

Houdt: 2

Oster Havermout Essentials

Auteur: Rhonda D.

Houdt: 0

Verander onmiddellijk wat u uw hond voert. Dit is een gist- of allergiereactie. Shampoo zal zijn als een pleister op een gebroken been.

Auteur: Kevin H.

Houdt: 0

Belangrijke opmerking: de bovenstaande suggesties zijn afkomstig van onze golden retriever-eigenaarsgemeenschap. Doe altijd uw eigen onderzoek en neem contact op met uw dierenarts voordat u wijzigingen aanbrengt die affect de gezondheid van uw bulldog. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus waar van toepassing kunnen links hierboven affiliate links naar retailers zijn zonder extra kosten voor u.