15 Beste voedingsmiddelen voor Pomeranians met allergieën

Omgaan met de voedselallergieën van uw pomeranian kan meer dan frustrerend zijn! We vroegen het aan onze 800.000 leden van Pomeranian community op facebook de volgende vraag: “Degenen onder u met pomeranians die allergieën hebben…. welk voedsel gebruik je en waarom?” We ontvingen honderden reacties en hebben hier de top 20 reacties samengevat.

Zoals altijd, zorg ervoor dat u uw dierenarts raadpleegt voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in uw pommeren dieet. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

15 Beste hondenvoer voor Pommeren met allergieën

Tot nu toe geprobeerd ongeveer 15-20 verschillende voedingsmiddelen voor mijn overleden moeders jongste jongen nero niets tot nu toe heeft gewerkt hij is niet zo jeukend deze dagen, maar heeft al zijn mooie super lange wollen jas verloren, daarom importeerde mama hem naar het Verenigd Koninkrijk, zodat ze hem kon laten zien ha geen kans hij is als een Chinese kuif op de min lol maar zijn huiden ok en zoals gezegd niet echt jeukend meer dus gewoon geaccepteerd Ik heb een kale pom Ik hou nog steeds van het kleine monster hoe dan ook lol x

Auteur: Jerrylee Tomas A.

👍 Houdt: 0

Lily’s keuken, de rode. Mijn hond stopte volledig met jeuken, haar seizoensgebonden allergieën verdwenen allemaal. Er zit geen kip in, we zijn ook gestopt met alle lekkernijen en brokjes.

Auteur: Samantha Jane K.

👍 Houdt: 0

Mijn pom had een gevoelige huid, dus ik ben overgestapt op Hills Science Diet voor de gevoelige huid en spijsvertering en zijn vacht is mooi, kale plekken groeien terug en braken niet meer.

Auteur: Corinne N.

👍 Houdt: 0

De eerlijke keuken gedehydrateerd voedsel, meng het met water en rauw mager gehakt. hij is ook allergisch voor peulvruchten, dus het moet de peulvruchtenvrije versie zijn.

Auteur: Bea D.

👍 Houdt: 0

We koken thuis hun eten. Gemalen kalkoen met California mix veg, zoete aardappelen of butternut squash, bruine rijst of quinoa, speciale kruidenmix. We mengen het zodat we er zeker van kunnen zijn dat ze al hun vitamines en voedingsstoffen binnenkrijgen.

Auteur: Ashely L.

👍 Houdt: 2

Ik voer mijn honden gekookte kip zonder vel en zonder been, het magerste biologische gehakt en kalkoen dat ik kan vinden, ook gekookte, gekookte eieren, aardappelpuree, witte rijst, zoete aardappelen, erwten, wortels, pompoen, sperziebonen en suikervrije appelmoes. En ze floreren absoluut! Gelukkig en energiek. Commercieel voedsel voor huisdieren is absoluut vergif, en dat omvat voedsel op veterinaire voorschriften.

Auteur: Harry S.

👍 Houdt: 6

Pro plan, Kip en rijst formule..

Auteur: Patrick B.

👍 Houdt: 1

Bil-Jac. mijn poms worden ingevroren (ontdooid) in a.m. en crunchies in p.m.

Auteur: LauraLee S.

👍 Houdt: 1

Een allergietest bij de dierenarts om te bepalen waar ze allergisch voor zijn. Of Royal Canin ultamino wordt het best verdragen voor alle allergieën.

Ook voor iedereen die wat vlees aanbeveelt dat thuis is gemaakt- honden van heinde en verre zijn meestal allergisch voor de eiwitbron in hun voedsel. En als je thuis kookt, heb je een uitgebalanceerd dieet nodig van voedingsstoffen, GEEN ingrediënten die je een mens zou geven.

Auteur: Rachel A.

👍 Houdt: 1

Ik heb er zo eentje! Na zowat alles geprobeerd te hebben. Ze eet nu Purino Pro plan voor de gevoelige huid en maag. Likt en kauwt geen benen meer. Dit is goedgekeurd door onze dierenarts.

Auteur: Carolyn Rice J.

👍 Houdt: 2

Fromm goud en vers huisdier

Auteur: Kathleen Gust M.

👍 Houdt: 2

Kan allergisch zijn voor kip. Ik gebruik het Honest Kitchen visformule dieet met beperkte ingrediënten.

Auteur: Tracie S.

👍 Houdt: 0

De mijne had hetzelfde probleem, had een echt recept nodig voor Hill’s Gastro-intestinale Biome-voedsel. Het enige wat ze kan eten zonder veel vloeibare ontlasting te hebben. Voedde haar alles van Orijen, Fromm, Farmer’s Dog bereid voedsel en kookte zelfs haar gekookte kip zonder vel en witte rijst om het onder controle te krijgen en niets anders dan het voorgeschreven spul werkte. Ze is er nu al 2 jaar geweldig in.

Auteur: Matte V.

👍 Houdt: 0

Gekookte kip en bevroren groenten dat is wat we voor de onze doen en ze is niet ziek geweest of heeft de poep een keer gekregen tijdens het eten

Auteur: Hollis M.

👍 Houdt: 2

Mijn moeder zou gemalen entrecote en rijst maken voor onze baby. Hangt af van de allergie. Mijn buurman had een hond die allergisch was voor kip.

Auteur: Rita H.

👍 Houdt: 1

Zoals altijd, zorg ervoor dat u uw dierenarts raadpleegt voordat u gezondheidsveranderingen aanbrengt in het voedsel van uw pomeranian. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.