15 Beste voedingsmiddelen voor mastiffs met allergieën

Omgaan met de voedselallergieën van je Mastiff kan meer dan frustrerend zijn! We stelden onze 800.000 leden van Mastiff’s community op facebook de volgende vraag: “Degenen onder jullie met Mastiff’s die allergieën hebben…. welk voedsel gebruik je en waarom?” We ontvingen honderden reacties en hebben hier de top 15 reacties samengevat.

Zoals altijd, moet u uw dierenarts raadplegen voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het dieet van uw Mastiff. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

15 Beste hondenvoer voor Mastiff’s met allergieën

Onze dierenarts derm zou alleen milieutests doen en geen voedsel, omdat de metingen niet nauwkeurig zijn. De beste manier was een eliminatie voedseldieet. Ze zette onze mastiff op Science Prescription Diet- D / D- hertenvlees en aardappel. De onze had ook extra immuunsysteem nodig therapie en voorgeschreven medicijnen om zijn allergieën te helpen beheersen, maar dat voedsel was het beste voor ons. De combo was een game changer! Succes!

Auteur: Karie M.

Houdt: 0

Ik moet koken voor mijn hond. Ze is allergisch voor het eiwit in gevogelte en rundvlees en alles in brokjes. Ze krijgt zalm of hertenvlees met een breed scala aan groenten, bosbessen, appels, bananen, bruine rijst, bruine bonen. Het is duur, maar ik kan het niet hebben haar leven met chronische oor- en huidinfecties.

Auteur: Vickie Stinson-B.

Houdt: 1

Tractor levert 4 levensgrote eend en zoete aardappelen! Werkt geweldig

Auteur: John Pratt S.

Houdt: 1

We gebruiken ook de purina een lam en rijst. De onze is allergisch voor kip. We voegen soms hamburger en rijst toe

Auteur: Bethany Witham B.

Houdt: 0

Ik heb er 1 die allergisch is voor kip, kalkoen en vis. Letterlijk alle hondenvoer heeft ten minste één van deze ingrediënten. Ik bracht ongeveer 45 minuten door in de dierenwinkel om etiketten te lezen. Ik voer ze plantaardige brokjes met gekookt gehakt en gehakt gekookt groenten en gesneden fruit. Ik ben begonnen met Natural Balance voeding, maar ben onlangs overgestapt op Wellness plant based met ei. Hij lijkt een beetje te verbeteren. Vergeet niet dat voedselallergieën weken nodig hebben om op te lossen. Hij duurde minstens 6-8 weken. Ik neem hem ook mee naar een dermatoloog. Ze denkt dat hij mogelijk een schildklierprobleem heeft (nog steeds wachtend op het bloedonderzoek). Niet alle huidproblemen zijn volledig voedselgerelateerd.

Auteur: Lisa B.

Houdt: 2

Ik had een mastiff met allergieën. Ik heb een volledig allergiepanel laten doen om erachter te komen wat de oorzaak was van reacties. Uiteindelijk maakte ik haar natvoer met rundvlees, varkensvlees of eend, zoete aardappelen, wortels, gele of roodbruine aardappelen en havermout. Haar droogvoer was minder dan 30% eiwit, rundvlees, vis of eend zonder granen of erwten.

Auteur: Hughina G.

Houdt: 0

Omg! Word lid van de club, mijn mastiff is allergisch voor alles, maar ik kan haar Blue Buffalo lams- en rijstformule of Tricia Yearwood varkensvlees en rijst of iets dergelijks geven. Haar oren zullen haar zo erg storen als ze kip, kalkoen of bepaalde lekkernijen eet.

Auteur: Angie M

Auteur: Brandi Anne O.

Houdt: 0

Pro plan gevoelige maag met zalm

Auteur: Karen Banks-k.

Diamond Naturals Lam en Rijst

Auteur: Kimberly Silverthorne M.

Houdt: 0

Ik moest graan en gevogelte schrappen. Ik deed eerst de korrel die zijn oren opruimde. Maar het krabben werd steeds erger. Dus nu heeft hij zalm en zoete aardappel graanvrij, groot ras gevoerd. Het is Amerikaans reismerk van taai. Zijn vacht groeide rug en geen krabben meer. Hij zit er al 5 jaar op.

Auteur: Linda S.

Smaak van het wild

Auteur: Willem M.

Houdt: 0

Huisgemaakt dieet, bekijk hem en zie welke voedingsmiddelen zijn oren rood maken mijn rottie was allergisch voor soja

Auteur: Mona R.

Houdt: 0

Ik heb er een die allergisch is voor lamsvlees, rundvlees, kalkoen, kip

OK met varkensvlees en hertenvlees

Ze krijgt fff varkensvlees lolol

Auteur: Anouska S.

Houdt: 0

De hondenrol van ALDI’s hielp mijn hond met allergieën.. blijf uit de buurt van droog voedsel omdat het zoutgehalte meestal vrij hoog is en ze beïnvloedt.

Auteur: Libby De L.

Houdt: 0

Zoals altijd, zorg ervoor dat u uw dierenarts raadpleegt voordat u gezondheidsveranderingen aanbrengt in het voedsel van uw Mastiff. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.