15 Beste voedingsmiddelen voor een Husky met nierziekte

Heeft uw Husky een chronische nierziekte? Je bent niet de enige. Leden van onze I Love My Husky Facebook-community deelden onlangs hun inzichten over de volgende vraag: Welk voedsel zou je aanraden voor een Husky met een nierziekte? We hebben honderden nuttige antwoorden ontvangen en hieronder hebben we enkele van de beste reacties verzameld.

Vergeet niet om uw dierenarts te raadplegen voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het dieet van uw husky, vooral als u lijdt aan chronische nierziekte (CKD). iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

15 Beste hondenvoer voor een Husky met chronische nierziekte

Alleen voedsel dat ik een van mijn honden heb gevoerd. Blauwe Buffel

Auteur: Ronda L.

Houdt: 0

Mijn husky Casey had een nierziekte. Hij wilde niets eten. Hij was een grote jongen met 101 pond. Onze dierenarts stelde voor om iets zoets te geven. Mijn vrouw maakte pannenkoeken voor hem die op maïskolven leken. Bedek ze met boter en siroop. Hij eet ze op tot de dag dat hij overleed. We hadden zaterdagochtend een afspraak met de dierenarts. Toen we zaterdagochtend wakker werden was hij in de loop van de nacht overleden. Mis zeker onze grote jongen. Hij was een zachtaardige reus die van iedereen hield.

Auteur: Jim G.

Houdt: 5

De onze is nog niet geclassificeerd als nierziekte, maar de nierniveaus zijn uit. Ze stelde kip en rijst voor omdat we lam en rijst voerden en te vet was. We kochten een goedkoper merk Pro Plan Chicken Rice en gaven hem HEPATO SUPPORT vitamine voor nierondersteuning. Of het andere merk was Denamarin zowel aanbevolen door dierenarts en opnieuw controleren in 2 maanden

Auteur: Diana W.

Houdt: 0

My13 jr Siberian heeft Iams haar hele leven gevoed en afgezien van haar nierziekte is ze verbazingwekkend gezond en spry. Evenals de rest van het peloton

Auteur: Marjolein B.

Houdt: 1

Vroeger gaf ik mijn honden lams- en rijstformule… Zorg ervoor dat het een goed merk is zonder vulstoffen

Auteur: Jimmy B.

Houdt: 0

Wat dacht je van het maken van zijn eten een keer per week, ofwel gekookte kip of rundvlees met rijst, zoete aardappelen of andere veilige groenten

Auteur: Linda Taylor T.

Heeft u geprobeerd Hill’s Science Diet? Ze hebben een nier

Auteur: Molly A.

Houdt: 0

Probeer het medicijn Entyce van de dierenarts te krijgen….de hond zal alles eten… Het medicijn is geweldig!!!! Ook wekelijkse hydratatie onder de huid helpt… en al het water dat ze willen….helpt de cijfers in het gareel te houden

Auteur: Elizabeth Colbourne L.

Houdt: 1

Ik kookte kip. Rijst, babyvoeding gaf ik mijn pompoen gemengd met rijst en kip. Gestoomde wortelen, boerenkool.

Auteur: Kim G.

Houdt: 1

Ik zou zeggen hills k/d ook de mijne zit momenteel op die ene en haar nierwaarden zijn na 1 maand weer normaal.

Auteur: Yamila M.

Houdt: 0

Wij maken gebruik van Purina NF. Je kunt ook dr. Harvey’s hondengezondheid proberen. U kunt een steekproefgrootte bestellen om te proberen. Mijn man vond dit ook geweldig. Het is een droge voedselbasis en je voegt keuze uit verse eiwitten en olie toe.

Auteur: Marjolein S.

Houdt: 0

Onze husky had diabetes en hypothyreoïdie. We kookten kipfilet met wortelen en bleekselderij en hakten het in de keukenmachine. Hij vond het geweldig en het was gezond

Auteur: Joe S.

Houdt: 0

Hill’s Science Diet KD Kip Stoofpot.

Auteur: Sandra K. B.

Houdt: 0

Zorg ervoor dat u uw dierenarts vraagt hoe het helpt bij nieraandoeningen. Als ze je een antwoord geven zoals het is geformuleerd voor dat specifieke probleem … Dan betekent het dat ze gewoon herhalen wat ze te horen krijgen van de verkoper van de fabrikant die gewoon voedsel probeert te verkopen. Vraag wat de specifieke ingrediënten helpen en hoe ze helpen…. Als je die vraag niet kunt beantwoorden, maak je dan zorgen. Als je 100,00 gaat betalen voor receptvoedsel… U verdient het om meer te weten dan wat er op de zak staat van uw dierenarts.

Auteur: Donna Ierland K.

Justfoodfordogs

Auteur: Barry Estell S.

Houdt: 0

Kortom, het beheer van chronische nier diSease in Huskies is cruciaal voor hun gezondheid en welzijn op de lange termijn. Het selecteren van het beste hondenvoer dat is afgestemd op de specifieke behoeften van uw huisdier, kan de kwaliteit van leven aanzienlijk verbeteren. Kies voor diëten met weinig fosfor en hoogwaardige eiwitten, met toegevoegde omega-3-vetzuren, antioxidanten en essentiële vitamines. Raadpleeg een dierenarts voor gepersonaliseerde aanbevelingen voor uw husky en schakel het dieet van uw huisdier altijd geleidelijk over. Door de juiste voedingsondersteuning te bieden, kunt u helpen de nierziekte van uw hond te beheersen en ervoor te zorgen dat hij een gelukkig, gezond leven blijft leiden.

iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen gelieerde links zijn waarbij we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.