15 Beste voedingsmiddelen voor Chow Chow met allergieën

Omgaan met de voedselallergieën van uw Greyhound kan meer dan frustrerend zijn! We stelden onze 800.000 leden van de community van Chow Chow op facebook de volgende vraag: “Degenen onder u met Chow Chows die allergieën hebben…. Welk voedsel gebruik je en waarom?” We ontvingen honderden reacties en vatten hier de top 15 reacties samen.

Zoals altijd, moet u uw dierenarts raadplegen voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het dieet van uw Chow-chow. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

15 Beste hondenvoer voor Chow Chow’s met allergieën

Ik voer mijn allergiehond Diamond Naturals graanvrije witvisformule. Geen allergieproblemen sindsdien. Hij had een vreselijke huid en oren toen ik hem adopteerde.

Auteur: Mistig A.

Houdt: 2

De mijne hebben Ava van huisdieren thuis hun zijn op het voor een paar jaar en allemaal ok veel geluk

Auteur: Tracey H.

Houdt: 0

Ik moest dagelijks gekookte kip, sperziebonen en bruine rijst maken, met vitaminedruppels.

Auteur: Frankrijk B.

Houdt: 0

Taste of the wild doet al meer dan vijf jaar goed voor onze Jax, geen tafelvoedsel.

Auteur: Michael D. S.

Houdt: 1

Onze Chow is allergisch voor alles wat veren of snavel, rundvlees, lamsvlees en aardappelen heeft. We rouleren tussen kangoeroe, hert, varkensvlees en konijn. Bij het geven van brokjes houden we vast aan het merk Zignature en Go Sensitivities Limited Ingredient in de eerder genoemde eiwitten. Dit werkte voor ons na het proberen van zoveel merken.

Auteur: Jojo-Anne S.

Houdt: 1

Varkensvlees, zalm, eend… (dat is wat onze pup eet omdat hij allergisch is voor rundvlees, kip en kalkoen)

Auteur: Marjolein L.

Houdt: 1

Probeer Nature’s Logic, maar NIET de kip, rundvlees of kalkoen. Het heeft geen rijst of aardappelen (te veel koolhydraten) maar voegt wel fruit en groenten toe. Zorg ervoor dat je je ontspant in nieuw voedsel, zodat het de buik niet van streek maakt. We rouleren tussen de sardine, zalm, lam, varkensvlees. Zorg er ook voor dat je kip en rundvlees weglaat in traktaties.

Auteur: Zilan C.

Houdt: 0

Eentje met beperkte ingrediënten. Ik hoorde goede dingen over Zignature.

Auteur: Debbie N.

Houdt: 1

Solid Gold Hund N Flocken alleen hondenvoer dat mijn Chows ooit aten.

Auteur: Rekening F.

Houdt: 0

Rauw (uiteraard met uitzondering van het vlees waarvoor hij/zij allergisch is)

Auteur: Tannisha H.

Houdt: 3

We gebruiken Blue Buffalo Salmon Grain free

Auteur: Joh H.

Bil Jac. Of pro plan van Purina

Auteur: Linda G.

Houdt: 0

Royal canin droogvoer mijn chow is 7 gewicht perfect nooit problemen gehad sinds jonge pup natuurlijk op volwassen een geef hem nu ei gammon af en toe als we behandelen

Auteur: Stacey Kiddie S.

Houdt: 1

Hallo, u moet een dierenarts raadplegen. Gehydrolyseerd eiwitrijk voedsel kan werken.

Auteur: Melissa A.

Ledenmerk Grain Free

Auteur: Jasmijn J.

Houdt: 0

Zoals altijd, moet u uw dierenarts raadplegen voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het voedsel van uw Chow-chow. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen gelieerde links zijn waarbij we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.