10 geweldige manieren om de verjaardag van je hond te vieren

Het vieren van honden komen vrij natuurlijk voor degenen die van hen houden. Aangezien de meesten van ons beschouwen onze viervoetige makkers fuzzy familieleden, is het niet meer dan logisch dat we genieten van het vieren van hun verjaardagen! Of je nu de echte geboortedatum van je pup kent of gewoon de dag wil eren waarop hij bij je thuiskwam uit het asiel, wij hebben enkele leuke ideeën om je te helpen de pret te laten beginnen!

#1 – Kies de perfecte locatie

shutterstock_217154233

Locatie keuze zal afhangen van een aantal verschillende factoren, zoals de tijd van het jaar, het aantal gasten, en de grootte van de aanwezige honden. Een groep van 10 Sint Bernards zal waarschijnlijk een grotere locatie nodig hebben dan een teckelfeest. Als je een grote tuin hebt, zou het geen probleem moeten zijn om het bij jou thuis te houden. Maar bewoners van een appartement zullen misschien een hondvriendelijk park in de buurt moeten vinden. Wat u ook kiest, uw pup en zijn harige vrienden zullen het zeker naar hun zin hebben!

#2 – Zorg voor drankjes & snacks

shutterstock_180209654

Je zult natuurlijk te allen tijde voldoende vers water beschikbaar hebben, aangezien honden het erg warm en dorstig kunnen krijgen als ze de hele dag rondrennen! Maar als het op snacks aankomt, zorg er dan voor dat je met de andere eigenaren overlegt welke ingrediënten je misschien wilt vermijden. Sommige pups hebben zeer gevoelige magen en kunnen allergisch zijn voor bepaalde ingrediënten. Je wilt zeker niet iets geven dat schadelijk is voor je gasten!

#3 – Cake!

shutterstock_207539362

Dit is een van de leukste onderdelen van het feest! Naar aanleiding van dezelfde richtlijnen voor het kiezen van snacks, probeer te vinden of een taart te maken met ingrediënten die uw gasten veilig zouden moeten eten. Er zijn meer en meer hond bakkerijen opduiken elke week, en ton van hond-vriendelijke taarten en traktaties kunnen worden gemaakt van eenvoudige ingrediënten in uw huis! In feite, zou je net zo veel plezier bakken van de taart met uw pup als je het voeden aan hem!

#4 – Een fotohokje opzetten

shutterstock_185715143

Net als mensenfeesten kunnen hondenfeesten vol leuk vermaak zitten! Een fotohokje is een geweldige manier om prachtige herinneringen vast te leggen, terwijl het ook hondenbezitters een souvenir geeft om mee naar huis te nemen en voor altijd te koesteren. Laten we eerlijk zijn, we nemen toch al constant foto’s van onze honden. Dus waarom geen plezier maken door uw hond aan te kleden met rekwisieten en foto’s te nemen?

#5 – Behendigheid uitproberen

shutterstock_95699908

Als u op zoek bent naar meer leuke dingen om te doen op het feest van uw pup, overweeg dan om behendigheid eens te proberen. Behendigheid apparatuur kan worden gehuurd of gekocht tegen gereduceerde prijzen als u niet op zoek bent naar competitie training, en uw hond is zeker te genieten van het leren van nieuwe trucs. Uw hond zal het zeker leuk vinden om nieuwe trucjes te leren. Uw hond en haar vrienden leren om over sprongen te gaan en door tunnels te rennen voor traktaties en speeltjes zal een hit zijn op het feest!

#6 – Speel Zoek het Spelletjes

shutterstock_220937980

Zoek het spelletjes zijn een leuke manier om je pup te leren zijn neus te gebruiken. Verstop traktaties op plaatsen in uw huis of tuin, waar het feest ook is, en laat elke hond ze een voor een vinden. U kunt beginnen met uw pup te laten zien waar u de eerste traktatie verstopt en hem aan te moedigen die te zoeken. Al snel zul je hem in staat stellen om alle verstopte snacks te vinden zonder jouw hulp. Honden hoeven hier niet voor getraind te worden, en het is een leuke manier om ze te leren hun neus te gebruiken en hun hersenen te laten werken voor voedsel!

#7 – Houd een talentenjacht

shutterstock_206220637

Kent uw hond of een van haar vrienden speciale trucs? Het houden van een talentenshow voor honden geeft u en uw gasten de kans om te genieten van de trucs van de honden! Als iemand bijzonder goed is in gehoorzaamheidstraining, kan hij of zij zelfs een kleine demo geven om de rest van het feest te laten zien welke coole dingen hun hond kan! Laat er een leuke prijs zijn voor de hond die tot winnaar wordt verkozen!

#8 – Maak er een zwembadfeest van

shutterstock_177061703

Als de verjaardag van uw hond is in de hete zomer, set-up een aantal kiddie zwembaden buiten om uw hond en zijn vrienden te laten spelen rond in. Beter nog, als je toegang hebt tot een hond-vriendelijke zwembad, meer, of het strand, kunt u het veranderen in een zwemfeest! Ongeacht de grootte van het zwembad, de pups zullen zeker genieten van de afkoeling in het water na het spelen zo veel.

#9 – Een wedstrijd traktaties eten

shutterstock_223556851

Het is geen geheim dat honden van eten houden, dus waarom zou je er geen spel van maken? Hondenbakkerijen maken minitaartjes, muffins en cakes en zijn een geweldige traktatie om te gebruiken in een eetwedstrijd. Als je niet in de buurt van een hondenbakkerij bent, kun je deze traktaties ook thuis maken! Zorg ervoor dat elk baasje zijn hond vasthoudt, zodat geen van de pups boos op elkaar wordt over het eten, en kijk wie de traktaties het snelst opeet!

#10 – Zorg ervoor dat je toezicht houdt

11053363506_2d6f3cc0a0_z

Hoewel u uw vrienden en hun honden waarschijnlijk goed kent, kan onenigheid tussen honden voorkomen. Zorg ervoor dat geen enkele hond zonder toezicht samen is, en let op hun gedrag als het gaat om traktaties en speelgoed. Hoewel ze buiten de tuin beste vrienden kunnen zijn, kan een hond bezitterig worden over hun favoriete voorwerp en agressie en hun vriend. Wees altijd voorbereid op alles wat er kan gebeuren, en u zult waarschijnlijk een leuk, veilig feest hebben!